⇽ ZPÁTKY NA VŠECHNY PROJEKTY
Online prodej luxusních apartmánů? Jde to!
KLIENT
Hladina
EXPERTÍZA
Lead generation
CÍLOVÉ PLATFORMY
Web
KANÁLY
Meta, Sklik, Google
REALIZACE
2024
Přečtěte si o tom, jak jsme s klientem za 3 měsíce vyprodali 50 % plánovaného luxusního resortu na břehu Slap.
Zavřete oči. Stojíte na rozlehlé terase obklopeni zelení. Skrz vzrostlé borovice na písčité pláži se vám k očím odráží sluneční paprsky od třpytící se vodní hladiny. Pár pater pod vámi si můžete jít zaplavat do vyhřívaného krytého bazénu, zrelaxovat v sauně nebo vířivce, a den zakončit v 365 dní v roce otevřené špičkové restauraci.
Ne to není klišé, to je luxusní apartmánový dům Hladina, který roste 40 minut od Prahy a jehož ambiciózní cíl prodat čistě v onlinu alespoň 40 % za 3 měsíce se nám povedlo naplnit.
„Po počátečních úvahách jsme se s klientem rozhodli odstartovat kampaň 100% digitálně. Bez billboardů, časopisů, citylightů. V našem případě to zafungovalo skvěle, pomohla nám testovací předfáze a velký peak na začátku kampaně, čímž jsme zajistili skvělou viditelnost v cílové skupině.“
— Lukáš Obdržálek, Project Lead, spoluzakladatel Digital Ant —
Ukaž, co máš, i když to ještě nemáš
Hladina je developerský projekt. A v momentě, kdy se měly spouštět kampaně na prodej apartmánů v resortu, stál na místě ještě starý hotel. Takže jsme měli na začátku jen vizualizace od architektů a čelili jsme problému, jak ukázat potenciálním zájemcům co nejvíc z budoucího resortu. A v ideálním případě jim ho spojit i s vhodnými emocemi.
Společně s kreativami testovací kampaně, na které jsme si chtěli ještě před spuštěním hlavní kampaně otestovat různé message, jsme tak začali pracovat na webu. Webu, který kromě běžného představení budovy nabídne i interaktivní výběr apartmánu a půdorysy jednotlivých apartmánů.


Společně s kodéry ze solidpixels jsme pracovali na interaktivním výběru apartmánu, při kterém si zájemci budou moci prohlédnout jak schéma jednotlivých pater, tak i samotné půdorysy apartmánů.
Ještě nemáme web? Tak hurá na testovací kampaň
Výzvou hlavní kampaně bylo zacílit na správné uživatele – nehledali jsme primárně investory, ale lidi se vztahem k luxusu a Slapům. Jak už zaznělo v úvodu, chtěli jsme za 3 měsíce prodat 40 % apartmánů, takže bylo nesmírně důležité si potvrdit správnost našeho cílení. A otestovat různé messages, kterými cílovou skupinu co nejlépe aktivujeme.


Připravili jsme sérii reklamních formátů na Metu, kde jsme proti sobě testovali focus na investování versus emoce. Jinými slovy, jestli potenciální zájemci uslyší spíš na roční zhodnocení jejich investice (apartmány budou totiž v případě nevyužití majitelem dál pronajímány, aby resort „žil“) nebo je zasáhnou emoce, které na Slapech díky apartmánu zažijí. A výsledky nám jasně sdělily, že emoce v našem případě válcují analytický přístup a čísla na plné čáře.


Poučit se z testování a vystavět silnou hlavní kampaň
Z výše zmíněné testovací kampaně jsme nezjistili jen to, že message zaměřené na emoce fungují nám lépe než na investice. Taky nám oproti statikám dobře fungovala jednoduchá videa (např. slow motion záběr na loďku se zvlněnou hladinou).
V neposlední řadě nám pak testovací kampaň přinesla i kontakt na téměř 500 zájemců, kterým jsme za jejich kontakt slíbili, že jim jako prvním nabídneme připravovanou nabídku apartmánů, jakmile bude web hotový.


Nyní už je web, který musel odrážet dokonalost a styl celého projektu, samozřejmě hotový. Proscrollujte si ho sami.
Zjištění ohledně cílení na správné publikum jsme aplikovali dál do hlavní kampaně, kde jsme navrhli další reklamní kanály a aktivity pro větší komplexnost propagace celého projektu. Přidali jsme Google vyhledávací a Demand Gen kampaně a na Metě a Skliku rozjeli brandovou kampaň, která podporovala výkonnostní část kampaně.








Výsledky? Nad očekávání zčeřená Hladina 🙂
Základními stavebními kameny naší práce pro přivádění kvalitních leadů klientům je testování různých směrů – důsledný reporting – a rychlé reagování na výsledky. A v tomto případě se potvrdilo, že si s naším přístupem poradíme i v tak nečekané kategorii, jako je prodej luxusních realit.
Samozřejmě, že do výsledků promluvila i jedinečnost projektu, který klient na Slapech buduje. Věříme ale, že se nám cíl povedlo naplnit tak brzy právě díky počáteční rozsáhlé analýze trhu a konkurence a následnému pečlivému testování přístupů a kreativ.


Graf s vývojem počtu získaných formulářů na webu
V dubnu 2024 jsme spustili testovací kampaň, která měla postupný náběh a pozastavila se na konci dubna (v grafu propad dolů). V květnu (rychlý nárůst nahoru) jsme spustili hlavní kampaň, která se mohla díky rychlému splnění cíle postupně utlumovat.
Kampaň jsme nikdy nevypli, abychom udrželi povědomí o projektu – přes léto jsme jeli spíš brandově a netlačili na rychlé získání formulářů. Přesto projekt Hladina natolik poutal pozornost, že jsme naši kampaň vypínali na konci léta 2024 s vyprodáním 60 % plochy resortu. Ve stejné době také projekt získal stavební povolení, a my už se nemůžeme dočkat, až hotový resort navštívíme.
Chcete naplnit ambiciózní cíl? Pak nepodceňte přípravu. Takhle „jednoduché“ to je. Testování různých sdělení, vizuálů a tone of voice se ukázalo jako nadmíru přínosné. Když jsme pak spustili ostrou kampaň včetně webu, věděli jsme, že nám vše do sebe zapadá jako puzzle. Do přípravy kampaně jsme investovali stovky hodin. A vyplatilo se.
— Pavla Čapková, co-founder CAPEK&CO. a spolumajitelka projektu Hladina —
Co o této zkušenosti říká PPC specialistka Bára?
„Byl to můj první projekt z odvětví realit, kde jsme mohli uplatnit náš komplexnější přístup a tvořit veškeré kreativy i web, a tak pro mě bylo mile překvapující, jak skvěle dopadl hned první měsíc.
Líbilo se mi, jak do sebe všechno postupně zapadalo a desítky až stovky hodin strávených na ladění cílení, webu a kreativ se vyplatilo. Určitě nám k tomu pomohl také otevřený přístup klienta a jeho (finanční i časové) možnosti rozjet testující kampaň ještě před launchem hlavní kampaně.
Pro někoho může být testující kampaň riskantní (má pocit, že vyhazuje peníze), ale u Hladiny se mi opět potvrdilo, že se vyplatí a získá nám tak důležité informace, na kterých pak lépe postavíme hlavní kampaň, do které již investujeme víc financí.
Beru testující kampaň jako takový průzkum trhu, který by správně měl stát před každým spuštěním nové služby nebo produktu. Avšak ne každý klient má takový průzkum hotový, ještě než spouští kampaně, a pak může nastat velké mrzení v případě nesplnění očekávání.“
– Bára, PPC specialistka


Chcete také partnera, který se vám v onlinu postará o krásnou a fukční prezentaci vašeho realitního projektu a pomůže vám s jeho prodejem? Napište nám!