⇽ZPÁTKY NA VŠECHNY PROJEKTY
Livesport
VÝKONNOSTNÍ MARKETING
"I appreciate their agile approach to work, which is very precise and able to give appropriate recommendations for improvement."
— Martin Matějka, Head of Digital Marketing, Livesport s.r.o. —
.
Celý svět sportu ve vaší kapse
Livesport sportovním fanouškům netřeba představovat. Ale pro ostatní: jde o českou technologickou úspěšnou společnost, která sportovním fanouškům po celém světě přináší sportovní momenty v reálném čase.
V roce 2020 se Livesport rozhodl na trh přijít s novou aplikací FlashSport, která fanouškům nabídne sportovní zprávy dle jejich výběru na jednom místě. Zajímá vás tenis? Volejbal? Konkrétní fotbalový klub? Nebo snad sportovec? Stačí zaškrtnout své zájmy a FlashSport už se postará o to, abyste měli zprávy, které vás zajímají, vždy po ruce. Šikovná aplikace pro sportovní fanoušky, co říkáte?
S claimem Celý svět sportu ve vaší kapse jsme na podzim roku 2020 spouštěli kampaně původně na českém trhu, a o rok později na 6 dalších. Výzvou bylo nejen samotné množství formátů, ale i jejich lokalizace v rámci trhů – nepouštěli jsme obecnou anglickou verzi, ale každý trh měl svoje lokalizované reklamy.
O kampaně pro FlashSport jsme se starali do roku 2023, kdy se Livesport rozhodl projekt ukončit. Spolupráce byla zajímavá tím, že jsme se zaměřovali na sportovní události (jako olympiáda nebo různá mistrovství světa) po celém světě a v době jejich konání cílili na jejich fanoušky. Od původního reklamního spotu, ve kterém si zahrál i Jan Koller, jsme si vybudovali úzkou spolupráci s týmem Livesportu a vytvářeli vlastní kreativy pro výkonnostní reklamy na Youtube a Facebook, které u nás vznikaly inhouse.
.
7
Česká republika, Slovensko, Polsko, Velká Británie, Brazílie, Keňa a Nigérie. Na tyto trhy jsme postupně spouštěli kampaně v průběhu spolupráce.
1+1=3
Kromě výkonnostních kampaní jsme postupně přidali i ty brandové. Obě kampaně se tak doplňovaly a pomáhaly nám v dlouhodobém horizontu zlepšovat výsledky. Vyzkoušeli jsme si i Brandlift, a to hned ve třech zemích.
<3
Je to právě otevřenost Livesportu, která nám při spolupráci velmi pomáhala. Měli jsme velké možnosti a především důvěru v testování různých přístupů a formátů. A díky tomu, že byl FlashSport web i aplikace, bylo pole kanálů ještě širší.